Allt är så bra jävla tråkigt

Var i falköping en sväng, hälsa på amandas man och våran gemensamma homie björne, kollade in amandas mans nya lägenhet, kan se mig själv på en fin förfest där om någon månad! Skämt åsido, kind of, men fin vart den!
Vi tog ett kvällsdopp och sen begav vi oss hemåt igen.
 
Börjar få snedsläpp, allt är så förbannat trist att jag känner för att rulla ihop mig i garderoben eller något, blä.
Ullared, liseberg, gränna, minigolf...saker man SKA göra på sommarlovet hur jävla pisstråkigt det än är, men ingen verkar vara villig att ställa upp, buhu sääd, förstår inte folk att det är viktigt!
Är ju bara tre sketna veckor kvar till skolan börjar också...vafan.
 
I morgon ska jag i alla fall till sommarland en sväng med Johanna hennes pojke och sju av hans grabbkompisar, kan bli kul!
 
Har ätit så mycket mörk choklad i ren tristess att jag inte vet vart jag ska ta vägen snart, så gott är det inte egentligen. Men mitt nya navelsmycke är fint i alla fall. Som jag sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0