05:30 - vad gick snett med detta sommarlov egentligen?

Ja det kan man verkligen fråga sig! Att stiga upp halv sex i stort sett varenda dag under hela sommarlovet var inte alls vad jag tänkt mig för ett par månader sen! Men synd att klaga, har ju i varje fall ett jobb som sträcker sig över hela den här skitsommaren, pissväder kan kvitta mig precis, men sovmornar prisar jag fortfarande, humdadum, sen tycker jag om att ha pengar så det bra överväger väl det dåliga, men vore ju inte likt mig att inte gnälla, right?
 
Inte fått alltför mycket sömn inatt heller, mobilen har gått varm vill jag lova, helvete vad jag hatar måndaxklubben! Vad är det för påhitt!? Ha party på en måndag när vi tråkmånsar måste sova! Har fem missade samtal och 18 sms mellan halv två och fyra, and yes sir, jag vaknade varje gång! Ge mig styrka, hoppas på en lättsam dag, att det går snabbt och smärtfritt, så att jag kan åka hem och sova sen, amen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0