They act so discreet, they are hypocrites so fuck them too

För en gångs skull så kändes det bra att vakna upp till tanken att det är måndag. Ny vecka, nya tag. Helt enkelt!
Helgen var väl ingen jättehit, men är redan taggad på nästa! Emma fyller 18 vilket skall firas på fredag och på lördag blir det förhoppningsvis mys @Amanda.  Great.

Inte varit en alldeles jättekass skoldag heller, även om schemat känns som en förbannelse som ska förfölja mig resten av terminen så tror jag det blir bra! Började hälsopedagogik idag, var så roligt att jag gjorde klart läxan till onsdag så fort jag kom hem! Är vi taggade på lite hippiekurs kanske? Mja!


Sprang på Hedvig på bussen, eller jag satte mig väl bredvid henne, och tog snabbt beslutet att följa med henne hem. Blev ett par timmar vid köksbordet som vanligt, med te, saft och pladder. Gotti!

Är glad idag, utmattad men glad! Är galet taggad på artonårsdag nu, vill göra min mamma-tatuering som ska sitta på höger handled och se ut ungefär såhär:
Mor
Fast större då..och lite finare texttyp! Mhm mysig.
Sen var det ju den där navelpiercingen också! Aaaah ska bli spännande och se hur mycket av alla planer som blir av i år haha! Har ju utlandsresan och allt annat inplanerat också!

Ah ne, sova lite kanske, mycket sömn i natt blev det ju inte! G'natt


Är såhär fräsch efter två timmars sömn! Fuck yeah, ska sova så jävla hårt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0