Ta ännu en liten bit av mitt hjärta, älskling

Lång äcklig dag, som varit relativt bra. Hur det nu går ihop!

Ledig nu, alla planer tog sig en lite oväntad tvist, blev inte riktigt som jag tänkt mig kanske.

I morgon åker jag till fina systern och sover där, blir väl lite käk och en väldans massa tjöt kan jag tänka mig!

Får väl se vad som händer resten av helgen, börjar tro mer och mer att jag är en kass människa så antar att jag ska sitta hemma och känna mig lika värd som en halsmandel ungefär! Mhmmm mysigt, can't wait! Kan den här kvällen bara dö? Orkar inte. Hahaha alltså...hur lyckas jag? ska sätta en silvertejp över käften och knyta händerna bakom ryggen så jag inte kan skriva mer.
Fast...då kan det bli jobbigt att äta..hmmm

Tjaa...vad mer kan jag skriva ikväll, vad vill ni veta mer mina trogna 1 och en halv läsare? (halvan är jag själv, har väl igenomsnitt en som läser nån gång ibland utöver mig)
Ah ne, gå i ide kanske, eller i alla fall krypa ner under täcket och sura ihop fullständigt, kolla på dåliga serier på mtv, sova lite och vänta på bättre tider! BRA PLAN!

Fuck the earth, byes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0