Sup bro?

Alexander Nysis Mysis Nyström,
What to say?
Jag fick ett väldigt..fint..inlägg om mig på hans blogg så var väl inte mer än rätt att han får ett tillbaka!

Min wingman, food broh och surrugatbögkompis.
Han tycker att jag bakar dåligt och han gillar inte när jag och den tredje parten i vårt förhållande, hedvig, kastar russin på honom när han sover. Jag fick en känsla av att han inte riktigt gillade att jag lastade hans skor fulla med dessa små knortar heller..

Han har använt citatet "NI ÄR FULA OCH ÄCKLIGA OCH JAG HATAR ER!". vilket jag fortfarande tycker är ganska roligt.

Vad jag vet om denna nyström...ja..han gillar väl att spela dator tror jag..
sen  biffar han en del på gymmet, precis som jag..fast jag gör det i smyg. Som lotta. Fast annorlunda. Ni fattar.
JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA NYSTRÖM?!
Han är nog världens snällaste sådär om han måste, även om han är en kille och aldrig vet vad han egentligen ska säga.
(Du ska inte säga vad du tycker alla gånger, för det mesta ska du säga vad jag vill att du ska säga. Inget annat. Men sörj icke! Den är inte många killar som har förstått detta.)

Sätter D:et i dryg och vet hur riktig sarkasm ska anammas. Way to go.
Han är ett stort fan av metoden "masken går genom tunneln" när han knyter skorna.

Den perfekta bruden för nyström är..perfekt? och den mest utsökta maten är..utsökt? Bra svar dumbass...
Men tror nog att englands fulaste kvinna Miss Foster och ett paket nudlar skulle duga i krig för denne kämpe! Aaah han ger gärnet.

Hoppas det räckte med allt detta meningslösa pladder, fick ingenting och lite till sagt om my homie, varsågod Alexis von apples!


'ello pumpkin'

Peace out

Kommentarer
Postat av: Duuuuude

Enda felet vore väl att jag inte nöjer mig med nudlar i krig. Over and out.

2012-01-10 @ 00:36:47 // URL: http://thajjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0