Starving for your attention

Börjar dagen med Caroline af Ugglas, nån dag ska jag också skaffa mig ett par gummistövlar att gå omkring i här hemma. Trust.Me.

Igår kändes det som en svinbra idé att lämna mina oanvända idrottskläder i skolan eftersom vi har idrott idag också, skojar inte, kände mig som nästa einstein ungefär.
Idag känns valet inte lika smart då jag hade alla mina grejer i den kassen....Låt mig fortsätta med ett par punkter till.............
Har inte haft tillgång till så mycket som en borste, det har inte varit en lätt i-landsmorgon inte!
Emma fyller 18 idag, grattis grattis! Så ikväll blir det lite kalajs hos henne!
I morgonkväll blir det chillhäng @Amandas, mat, spel, film, begär inte mycket mer alltså! Fast jo...

Aaaah Ne, kanske skulle försöka resa mig och få det sista gjort..frukost kanske...eller kanske inte...eller kanske...Känner mig inte särskilt handlingskraftig idag heller, mommmmsssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0