Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen,

hör och häpna, BRA DAG.

Suttit fyra timmar och inte gjort någonting i stort sett eftersom min grupp är grym och redan är klara med grupparbetet. hähä..bara väntat på betygssnack hela dagen.
Samlade på mig vg i vård och omsorg och ett preliminärt vg i medicinsk grundkurs som vi nog ska kunna göra ännu bättre! Fick tillbaka mitt senaste samhällsprov också, ett vg där med, I'm on fire.

Då var det bara det där statsskicksprovet kvar...mhmmm...men vecka 6, då jäklar!

Nu är det även bestämt att det blir kläppen  med Emma på sportlovet, snowblades med bra sällskap i fyra dagar sitter inte fel!
Gör väl ett desperat försök att hålla mig vaken idag också, ikväll måste jag sova tidigt, varit som en zombie i två veckor snart..längtar till fredag, ledigt gillar vi. Sova. Mums.

When your love's away
And you feel betrayed
We're the music, sweet music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0