Make this dream the best I've ever known

Vaknade lite väl sen igår så fick stressa mig iväg till kalajset, för att sedan stressa mig där ifrån!
Tog mig igenom ett hav av alkoholiserade ungdomar, småglin och gamlingar, usch. Och fram till skara, för att träffa den där Andreas, miffot aka polkagrisen ni vet! Hej andreas, puss!


Möttes av ett "Hej din kåta slyna!" på bussen hahahah den där Lisa slutar aldrig leverera!
Vi chillade base hos henne ett tag innan vi åkte ut hit till ingenstans, även känt som amandas bostad!
Hittills har inget direkt gått oss till mötes, guacamolen blev äcklig, wiispelen fattas, Upp fanns inte att hyra på tvn...
Men nu börjar det ordna upp sig, vi hittade dispicable me istället!
Funderar på att sova lite...En av tre av oss har redan somnat ändå , riktiga fighters!
Inte sovit jättemycket inatt, dötrött men vill aldrig sova, skulle vara vaken varje minut om jag kunde.
Ah ne, sleeeepyyyyyyy!

Byessss

Kommentarer
Postat av: Aläx

Det stavas DESPICABLE!

2012-01-29 @ 10:19:59
Postat av: Anonym

SV: JAJA

2012-01-31 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0