Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals

Sista mötet med studiepedagogen idag, sa att jag inte behövde ett nytt möte, hon kollade så fövånat på mig att jag kände för att kläcka ur mig "ohyes, I said it..bitch" och gå där ifrån. Fattar inte varför jag skulle vilja gå dit en gång till så hon kan säga åt mig NÄR jag ska plugga VAD? Var inte riktigt det som var tanken från början! Toktant.

Mötte upp Bengan efter skolan idag igen, mellanlanda i stöpen för att inhandla kyckling. Bra skit det där.

Så kycklingsallad, en jäkla massa tv och chockladmousse på det, sådär alldeles lagom ansträngande onsdag!

Ser fram emot åtta timmars skoldag i morgon, mhmmmmm tagga!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0