För jag skakar av all denna meningslöshet, jag förstår bara det som är vårt

Inte så farligt, tog ju "bara" tio timmar! trött i hela kroppen och totalt slut i huvudet!
Tydligen fått ogiltig frånvaro från rehaben trots det att jag lämna in en godkänd ledighetsansökan, tycker det är skönt att veta att läraren tycker så bra om mig. Haters gonna hate..

Nu ska här sovas, hoppas på att bli av med huvudvärken och taggar ledig fredag. Gotti.
Night hippies


Jag letar efter rispor i ytan
en spricka ett hål en skarv
Det måste komma nåt bra ur allt
Det måste växa nått under alla lister
alla bingon alla tävlingar alla steg tillbaka

Timglas - Lars Winnerbäck

Somnar nog till Winnerbäck ljuva toner, mhmmmm

Kommentarer
Postat av: Aläx

Jag kommenterar.

2012-01-19 @ 00:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0