En lördag till är vad jag skulle vilja ha, men idag är veckans värsta dag

Aldrig gillat måndagar, kommer förmodligen aldrig någonsin börja göra det heller, usch och fy och allt annat som låter bra att skriva när man inte gillar något.
Hedvig övernattade med mig inatt, känns alltid lite lättare när man vet att någon annan måste gå upp samtidigt, mohaha.

Skolans nät ligger fortfarande nere så har inte fått särskilt mycket gjort under några lektioner alls idag, känns bra. Fast ne.

Det är kallt, jag är trött och hungrig, väldigt uttråkad och fruktansvärt medveten om att jag borde ta tag i lite läxor och  samhällsplugg, men.jag.orkar.inte.!

Satt och prata om studenten och balen med Marica och Mattias förut, ska bli så jävla skönt när den här skiten är över! Inte för att jag vet vad jag ska göra då, men ta en paus i pluggandet ska jag i alla fall, det är ett som är säkert!

Men om jag ska kunna med det så får jag väl slänga i mig något att äta och ta tag i hälsopedagogiken sen !
(VUXET OCH HANDLINGSKRAFTIGT)
Byes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0