Dom kommer prata vi kommer slåss, kvittar vad dom säger om oss

Klockan är fem över sex på morgonen..förståndigt? Nej, inte direkt.
Kan jag sova? Nej, inte direkt.

Har sett samma musikvideo på mtv sjuttioelva gånger den senaste kvarten. Inte ens en bra låt?

Kan inte tänka, magen vänder sig ett par gånger så fort jag försöker röra mig lite harmoniskt, dagen som ligger framför mig känns inte lockande.
I have no story to be told, som man säger, men vadfan hjälper det om ingen annan tror det?
Eller så är jag nojig i onödan, kan vara så också, hoppas på det! Annars blir det inte roligt. För nån.

Ah ne, försöka sova lite kanske? Ja..

Klockan är nu nio minuter över sex...fyra minuter till lagda på en meningslös blogg. Holy crap.

Kommentarer
Postat av: Aläx

Keep it up young padawan!

2012-01-22 @ 22:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0