Deras ögon är som mareld över världen

Det var det här lovet det..Men jag ska inte gnälla, det har varit ett sjujäkla bra lov nu när jag tänker efter! Julen var ju gossig som alltid, med nya missen och allt! Nyår var ju kanon och den här helgen var också helt kalas så, tar tillbaka varenda klagomål jag lagt upp de senaste veckorna haha!

Dock inte lika rockigt att jag sov till...halv tre? idag. Fortfarande pigg som en hyperaktiv ekorre på crack. Fuckkk.
Nu är det skola som gäller igen..vad roligt! ..

Aja, ska försöka somna till ett avsnitt av medium nu! Vore ju bra om jag fick ett par timmars sömn inatt i alla fall.
Ser ut som att det kan bli max 5 timmar..bra anna..bra!

Varför ska det bli vinter NU för? Känns väl rätt onödigt! Ge mig vår och fint väder istället. Uschh vad deprimerande..

Ge mig en vinterdrog
Ge mig allt du har
Kom nu jag är kroniskt låg
Bara mörkret hörs
I ditt öga var en storm jag såg
Blåsa sommarsnö
I döda vinkeln ser jag allt du gör
God Natt!


Inget håller den lilla godingen borta från sin favoritplats..mitt rum!
Sa jag förresten att hon var en han och nu har gått från Sally till Simba?
Så kan det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0