You hurt me bad but I won't shed a tear

Mhmm glömde säga att jag drömmer förjävla bra när jag är riktigt trött!
Vill bara att de här fyra praktikveckorna ska vara över så jag kan få fylla år någon gång!!
Drömde om farfarsgubben också, goseeee! får nog kanske åka ut och hälsa på någon dag, men en ska ju hinna också..
Sen drömde jag visserligen att jag hade en ful minubuss och rakad skalle, och att ja var gift med statsminister, inte lika poppigt men är ju fint att vakna och veta att det inte är sant!
Hej och hå tänk vad lite frisk luft kan göra för inställningen, coookiepie

Näee, ska bädda ner mig och kolla på en jäkla massa dåliga barnprogram tror jag!
Hej!



Cool chey f12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0