Truth be told I miss you, truth be told I'm lying

Är bitter ikväll, är inte det mysigt?
Jag fyller arton snart, det ska ju bli kul! Eller?
Borde inte få fucka upp min artonårsdag också, känns som att varannan helg i tretton år, vartenda jävla luciatåg, varje klassresa, födelsedag, avslutning, fotbollsmatch osv. osv. varit nog. EllerrrrRRrr?
Fyfan, myndig. Moms fillibaba eller vad dom säger!
Målsmans underskrift : Fuck.Dat.

Mhmm, ska vänta på att kära mor kommer hem från handbollen, koka lite te och halvdö i soffan, hon vill i alla fall prata med mig idag. Fint att någon känner för det i alla fall! Varför är det ingen som vill svara mig? Va? vavavavavava? Jag är arg och ensam, hur svårt kan det vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...



Now you'll never see
What you've done to me
You can take back your memories
They're no good to me
And here's all your lies
-
When you see my face
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell
When you walk my way
I hope it gives you hell,

Bara för att dom säger det så bra så länkar jag låten, hähä aaaah det gjorde dom bra. Dom där!
http://www.youtube.com/watch?v=uxUATkpMQ8A

Kommentarer
Postat av: Aläx

Låter som en gåta :)

2012-02-03 @ 00:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0