speak no feeling no i don't believe you, you don't care a bit

Har idag skrivit sämsta matteprovet i min skolhistoria. Någonsin. hallå feting IG!
Känns bra att det inte bara var jag som kände att det gick åt helvete, men alla lektioner av koncentration känns med en gång förbannat onödiga. Suck.

Lajsen tog sitt körkort idag så efter skolan blev det ett strög med henne och Linn, haha ganster.
Är sjukt galet taggad på att få ta mitt körkort nu, måste komma igång med skiten så fort snön är..mindre!

Duschat katt har jag gjort idag också, stackarn...Så nu ligger han invirad i en handduk i mitt knä och ser lika ynklig ut som jag känner mig. Vi passar nog bäst ihop ändå. Jag och katten! Synd bara att han har ett sånt fruktansvärt namn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0