söndag - onsdag

kom fram till vår stuga runt fyra-halv fem i söndags eftermiddag, blev inget åkande i backen men vi larvade runt utanför stugan lite ändå!

Första åket i måndags gick la sådär bra kanske men fick kläm på det efter ett tag och blev medlurad i en röd backe efter några timmar bara, även om det gick sådär bra hähä..
Sex timmar och rejält ömma ben!

Tisdagen spenderade vi i tandådalen i sälen. Träffade Erik, Rebecka och Louise där, världen är bra liten ibland! Var beredd att ge upp första timmen men sen gick det bättre och även här tog vi oss an de röda backarna!
8 timmar, fuck yeah

Idag var alla slöa så blev bara fem timmar, haha bara..
Tog mig nedför en backe som kunde liknas med en svart, känner mig inte särksilt cool för det, med tanke på att jag blev omkörd av en treåring med snowboard...


Både tråkigt och skönt att vara hemma!
Ont i hela kroppen så ska bli gött att dega i min egen säng snart, men var riktigt roligt där uppe så skulle bra gärna åka tillbaka snart igen!

Blahahahah hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0