No boy can make me feel like you, I really really want you

Hade en bra kväll igår som avslutades på bästa möjliga vis!
slockande tillsammans med favoriten på en sekund typ, och idag mås det som det förtjänas!

Vaknade, eller fel, blev väckt klockan sju i morse...kollade på dear John och somnade om sen, moms.
Larvat runt hela morgonen/förmiddagen och sen skulle jag med bussen klockan två, allt var pefekt tills babababaaaa busschauffören fick för sig att börja åka iväg när jag var precis utanför dörren på bussen..!?
Sprang efter och banka på rutan, surgubben stannade, tittade på mig och bababa fortsatte åka...än en gång, !? ?!
När jag vände och började gå tillbaka mot stationen DÅ stannade han och öppna dörren, för att sedan vråla "se för fan till att vara i tid istället nästa gång, jag vill inte ha några jävla bankningar på dörren!"
...för jag var ju säkert inte i tid om bussen stod kvar på stationen..eller? vavavavava?
Västtrafik in my ♥
Blev upplockad av kära mor i stan och sedan tog vi en shoppingtur på ica för att inhandla massa flöt tills ikväll, gotti. Blir en lugn hemmakväll framför någon skitfilm tror jag måste ju vara utvilad i morgon, längtar!

Har varit hos Emma och provat ut pjäxor också så nu är allt så gott som packat och klart, sex timmars bilresa i morgon bitti och sen är vi framme, wiho!
Ah ne annars då? Är alldeles galet tokglad och nöjd för tillfället, kunde inte kännas bättre tror jag, och så den här efterlängtade skidresan på det, I'm on a roll baby get down!



A little bit of loving and attention from you, crazy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0