Jag fatta allt och ingenting där stod ju du som alltid skulle va min,

Blev en tripp till göteborg igår efter många om och men, rullade in på stationen strax efter klockan sex.
Alla affärer hade ju stängt då men var väl poppigt ändå!
Thai och melodifestivalen stod på schemat resten av kvällen, för att sedan sitta uppe och tjöta till klockan två eller något.
Tidig uppgång idag för en tur till nordstan, är lite fattigare och lite gladare!
Hann även med en fika inne på kompassen, lärt mig vad en branmuffins är nu. Prisad vare lärdom.
Sitter nyduschad hemma hos hedvig i väring nu, och väntar på Annah och Klara!
Blir någon..hudvårdskurs tror jag det kallas, utav amanda V !
för övrigt svintaggad på måndag som vanligt, hähäh..nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0