Hey I heard you were a wild one

Man lär sig något nytt varje dag, igår lärde jag mig att jag är bättre på snöbollskrig än jag trodde. Ha.
Spenderat större delen av morgonen/dagen med att ligga och glo på NCIS i halvvaket tillstånd med Andreas, mhmmmm där hade man ju bra gärna velat vara jämt om det gick! Mys.

Hann inte mycket mer än komma innanför dörren här hemma, kasta mig in i duschen och sedan åka iväg igen!
Blev finåk in till stan med Lisa, hämtade upp Bylund och sedan blev det lite bowling, förlorade naturligtvis. Som vanligt ...MEN jag vann nästan ett tag, får väl nöja mig med det!

Mellanlanda för en "fika" på McDonalds, enligt bruden i kassan, känns som vi hängde där lite för länge och drog lite för många mamma-skämt...men roligt hade vi! Är så övertrött...hähä..
Huvudvärk av sömnbrist och illamående för att jag är så mätt, ska sluta äta och börja sova jämt istället!
...Låter inte som en jättebra idé, tror vi struntar i den!

Varför finns det inget att kolla på på tvn en fredagkväll? varför skulle jag vilja se på en dokumentär om småkryp för? va? vavavava?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0