Hej jag är snart 18 år och får inte packa min väska själv

Jag förstår mig inte på min moder ibland...
Hade packat min väska igår kväll, för att vara förberedd idag, men i morse tänkte jag, jag packar upp och packar om för att se så jag inte har glömt någonting!
Tror ni inte att halva innehållet i min väska är borta och ersatt av annat!
Handduken var utbytt mot en annan, lakanen var inte samma, det fanns plåster till en förbannelse och någon gammal jäkla fliströja från 1980 eller något! Bästa av allt är att hon måste ha varit vaken inatt och packat om min väska, haha snacka om att klippa navelsträngen!

Nu åker vi snaaaart! Tio minuter för att vara exakt!
Hejhejhej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0