And if I let myself go, I'm the only one to blame

Borde plugga matte, men jag orkar inte.

Gjorde misstaget att åka med mor och handla när jag vart färdig i skolan...stoooort misstag.
Tog bara ett par timmar den här gången, rekord nästan tror jag!
Förstår inte vad det är för skillnad på filmjölk och filmjölk????...Ta.Nått.Bara.
- Men den här har en annan förpackning och kostar 32 öre mindre!
- men ta den då.
- ja...fast näää..
!!?!!??!?!?

Nu sitter jag i alla fall nertryckt i soffan, som jag har längtat efter hela dagen. Dat Feeling.
För övrigt jävligt trött på skola, vill bara ha helg nu. Massa massa helg. MASSA.

Irriterad nu också, fint!
Ska äta mina slibbiga fiskbullar och lyssna på mia skäringer nu.
byes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0