och fast det svider å jag lider är det bäst att vi bryter vårt band, och inte trotsar ödets hand

Gick bra på jobbet, fort också, som jag vet att det alltid gör, men det tar emot att kliva ur sängen varenda gång ändå. Trivs ju väldigt bra och alla är jättehärliga, så kan inte för allt i världen förstå varför jag nojar mig så inför varje pass haha..Jaja, i morgon går jag bara 7-14 och det vet jag att det är ett simpelt arbetspass, går fort som skam! Skönt det! Sen ska jag ta lite helg.
 
Ska nog träna efter jobbet, sen på kvällen hoppas jag på lite pulkaåkning med Emma!
 
Nu ska jag ta en snabbdusch, välja ut diverse filmer och sen blir det väl sömn för hela slanten!

God natt!
 
Hittat lite bilder från förra helgens utgång, något säger mig att v fortfarande hade ganska roligt här! 

Kommentarer
Postat av: määndiii

Huvudet på sned, plutande läppar.. härmar du mig där???

2012-12-12 @ 17:03:44
Postat av: Banäna

Hahah söte! inte ens tänkt på det så nä det var nog inte ..tänkt så!;)

2012-12-12 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0