Nyårsafton

Ja den här dagen börjar ju förbannat bra!
 
Skulle åkt på nyårsfest med massa nytt folk i afton efter jobbet, skulle köra mig och ett par vänner dit efter jobbet och sen kunde festen börja! Men nu har jag istället blivit brutalt dumpad och lämnad åt mitt öde, eller med andra ord "du kan ju ta dig dit ensam bäst fan du vill, vi åker utan dig"! - om man läser mellan raderna, hehe
 
Mhmmm grinig tjej ♥
Mamma ska i alla fall laga lite nyårsmiddag här nu, så jag hinner äta med dom innan jag åker och jobbar, det var ju snällt av henne, min lilla pärla!

Får väl se hur jag gör efter det, kanske åker hem och lägger mig i min ensamhet och ruttnar lite under täcket, Don't know.
 
Ha en bra nyår i alla fall! Trots att just den här kvällen förmodligen kommer suga så har jag haft ett väldigt bra år, och jag tror att nästa år kommer bli ännu bättre! 
Wooh, positiv anda,  go go go!

Kommentarer
Postat av: Partyboy alex.

Det är nyårsfirande i ulvåker, jag känner inte en kotte där förutom min flickvän! Beats nothing!

2012-12-31 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0