Nio timmar av ren tortyr

Ungefär så skulle jag sammanfatta dagens skräckupplevelse på sjuktransporten! 
Känns som jag är den enda i klassen hittills som inte tyckte det var roligt, men såg verkligen något underhållande i att sitta och frysa i 40 km/h fram och tillbaka kors och tvärs över halva sverige. Okej till lidköping fram och tillbaka och mariestad fram och tillbaka två gånger, men ni fattar grejen, den vägen är ju något så förbannat astråkig, och med den farten..inte undra på att jag somna!

Vi blev ju naturligtvis en timma sena också så missade sista bussen hem så fick fixa skjuts, sen hann vi inte käka heller så fick betala min mat. Kändes väldigt värt att byta ut den här meningslösa dagen mot en vanlig 8-13 gratisdag i skolan, det hade varit mer givande. Usch.
 
Är så understimulerad och rastlös efter den här dagen så vet inte vart jag ska ta vägen!
Går runt och äter flingor ur paketet, men till och med det är roligare än min praktikdag. Så tragisk är jag.
 
Har bakat lite också, ojojoj vad ska jag hitta på för spännande nu tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0