Never mind I'll find someone like you

Blev visst lite sovmorgon idag, jäkla snöoväder, stängde nog undermedvetet av klockan i morse för att slippa ta mig ut i skiten. 
Misstolka mig rätt, jag gillar snö. När den ligger på marken.
Men fram tills dess, när den yr omkring överallt, hatar. Blä.
Höll på att få ett sammanbrott på väg hem från bussen igår bara för att det gjorde så ont när all snö blåste i ansiktet på mig, eller piskade, för att vara mer exakt. Haha aaawww stackars.
 
Ska in till skolan snart i alla fall, jag är inte helt olydig. Hehe.
Vi ska ha möte med Märiän om vårt projektarbete, som börjar ta lite fart!
Sen vill jag se färdigt på filmen på psykologin.
 
Kanske skulle dra på mig ett par brallor och trycka i mig något i frukostväg. Kanske.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0