My mind keeps saying run as fast as you can

Mmmmm söndag ♥
Ångest och plugg efter en helg utan ledighet, blir väl inte bättre än så?
 
Känner mig sjukt seg och nere, vet inte om det beror på sömnbrist eller om det är den satans förkylningen som  envisas med att bli värre hela tiden. Åh. Känner verkligen inte för någonting.
Har massa i skolan som måste göras också, synd att man inte bara kan springa ifrån allt och låta det ligga där i sin lilla äckliga hög och ruttna.
Jag har skött mig förvånansvärt bra den här terminen, verkligen gått in för skolarbetet och det har ju lönat sig, men nu har jag kommit till den punkt då det kvittar hur mycket jag jobbar för det kommer hela tiden mer och mer och meeeer, inlämningar och prov upp till öronen, dem är inte ens sena men ändå gnager dom sönder hjärnan på mig. Suck.
 
Är i stort behov av detta jullov. En vecka i sälen med familjen, kan inte bli bättre! Långt bort från plugg, krävande människor, jobb och andra otrevligheter! Mums.
 
Ska snart lägga böckerna åt sidan för idag och sova lite iställt, night!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0