Jobb jobb jobb jobb

Jobbet ringde idag igen och ville ha in mig på torsdag och lördag, men den här helgen fick jag tacka nej, no can do, na ah. 

FIck däremot massa andra tider, innan jul, nyår och ett par dagar i slutet av jullovet, fint som snus!
Ska alltså jobba nyårsaftonskväll i år, spännande! Slutar ju halv tio så tänkte att jag hinner med att fira in det nya året lite också! Vet dock inte vad som sker på nyår i år, ingen som vill planera något så jag orkar inte riktigt heller bry mig, nått galaj blir det väl säkert! Annars nöjer jag mig rätt bra med lite vänner framför en film eller två också, inte så kräsen!

bara skönt att det börjar bli lite ordning på den ekonomiska fronten igen efter körkortet! 
Blev lite mycket med både körkort, resa och gymkort i samma veva, inte jättesmart tänkt kanske men ja, nu ordnar det ju upp sig!
 
Nu ska jag plugga massage och sjukvård, hej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0