It's been written in the scars on our hearts, We're not broken just bent

Har haft det helt sinnessjukt bra i sälen de här dagarna! Hunnit med en sväng på äventyrsbadet, två dagar i backen och en liten utekväll med god mat och en massa bebismys, perfekt!

Vart ju helt magiskt att bo där uppe i vinterparadiset, det är konstigt, jag gillar inte snön här hemma, men där uppe är det en helt annan sak!


Ska slänga upp lite bilder framöver så förstår ni vad jag menar! Men just nu vill jag bara träffa folk, så ska ta mig in till stan om en stund för en filmkväll med Lisa, vi skulle gått på bio men alla platser var upptagna, buhu.
Sen tar vi oss nog ut en liten sväng på stan, men inget vilt och vågat, måste ju köra hem till katten sen ;)
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0