Ditt och datt

Var en helt okej skoldag, klarade ju provet som sagt, fikade resten av massagelektionen, kollade julkalendern och andra serier på socialpsykiatrin och utförde sociala experiment på psykologin, fler dagar som denna tack!
 
Drog på spinning med Lisa nu ikväll, var ett nytt pass som vi inte varit med på förut, med mer intervaller och ny musik! Helt sjukt kul! Var riktigt jobbigt men körde på ändå, kände mig riktigt nöjd när jag klev av cykeln med gelében! Underbart!
 
Nyduschad och nerkrupen är jag nu, kollar på greys anatomy och äter clementiner, wiho
Idag känns allt livet en smula lättare att ta sig igenom, vet inte om det är endorfinflödet efter träningen, det faktum att jag får göra sjukvårdsprovet efter jul, att vi snart åker till sälen eller att allt bara är bra idag helt enkelt! Bryr mig inte direkt heller, känns bara skönt!

Kanske man kan få sova lite inatt också, utan att drömma en massa och vakna var tionde minut! Hoppas det!
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0