Two days left, aha

Övertygade mig hela vägen till jobbet att det jag bara gick till två, när jag väl bestämt mig för att jo, så stod det i mitt schema, och var jättelycklig, kom jag fram till jobbet och såg att jag slutade fyra...Not so glad längre, damnit
Hade även struntat i att ta med lunch eftersom jag trodde det skulle räcka med frukosten meneeee, hungrig anna var hungrig!
Aida räddade dagen och bjöd på cola, höjdpunkten fuck yeah.
 
Liftarn satt och stirra på mig i bussen hela vägen från stan. Gjorde det enda rätta och fotade honom. Ha.

Ska ta en lång kvällspromenad idag igen, var riktigt skönt igår!
Försöka sova i hyfsad tid idag också, sov knappt fem timmar inatt, inte att leka med alltså, hua.
 
NIght!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

snygganna

2012-08-15 @ 22:05:57 // URL: http://adolfsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0