Ny frisyr på G?

Kollade mig i spegeln inne på toaletten i skolan idag och tänkte bara "fyfan vad tråkig du är"
Jag har nog haft samma frisyr sen, evigheter? Gjorde en liten revolt i sjuan och klippte den fulaste korta pagen någonsin och färgade det bruntsvartröttlila? Men det växte ju ut efter två år igen. 
 
Min halsduk hade i alla fall svalt halva min längd på håret och tänkte why not?
Så efter skolan gick jag impulsivt in och bokade en frisörtid...I MORGON!
 
Kändes asbra. Inte nu längre.
Sitter här och mår psykiskt dåligt haha

Tänker inte kapa allt hår, men funderar på en lång page! Kommer nog bli bra...om inte annat har jag praktik en månad med start nästa måndag, så då hinner det ju växa ut i vilket fall! (menar inte att det växer snabbare under praktiken, men jag träffar inte lika mycket kändisar då)
 
Något i den här stilen? Stilarna..? Ja, ni ser ju själva!
Nu har ju inte jag mittbena, och inga planer på att skaffa det heller, men själva längden kanske?
Älskar den här, riktigt snygg! Men än en gång så har jag inte mittbena, skulle kanske se dumt ut med min snedbena. Gillar längden bättre här, då behöver jag bara klippa...fem centimeter? Vilket känns som femton meter för min del, är så fånig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0