New in, shopping shopping shopping

Handlade ju lite i fredags, halsduk på gina tricot, två tröjor från bikbok och ett par örhängen ifrån ur & penn!
Ihihihi roligt!
 
Från bikbok, lätt min nya favorittröja! Superskön och galet söt! Kan inflika att den passade bra till skinnjackan också heheh
Införskaffade mig en ny tubhalsduk ifrån gina, tappade bort min förra i våras. I ett provrum. På gina...oh you, sweet irony. I alla fall, är ju så gott som höst nu så lika bra att vara ute i god tid! Längtar nästan lite efter mössa, vantar och massa halsdukar!
och sist och minst, ett par silverörhängen från bikbok!
 
Hittade ju som sagt även en tröja till, en vit transparent t-shirt, en likadan som den ceriserosa jag köpte i början av sommaren, den var på rean nu så tyckte det var värt 49:- ! Hade den och örhängen ihop med mina svarta jeans och klackskor igår, enkelt och snyggt!
 
 
Vet inte när jag började bry mig om kläder, kanske när jag skaffade mig ett jobb och helt plötsligt hade råd att unna mig lite extra paltor i garderoben! Men det är bara en teori haha
 
Nu ska jag sova, i morgon är det skola igen, håltimma på fyra timmar! Ska få en del gjort då också, men det tar jag i morgon! Måste ju ha något att fylla ut den här bloggen med!

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0