Nedräkning pågår

"kommer aldrig glömma lunchen igen" och så gjorde jag det :PppppPpPpPp

Näst sista dagen gjord! Och den var riktigt rolig! Skrattat mig till tårar ihop med Aida, motionerat med sandra och jävlats med christina, bra dag, fått mycket gjort känner jag!
 
Jocke, Emelie och Gabriel är här på middag, den är efterlängtad nu, frukt och fil är inte riktigt enough för denna kroppen!
 
Ska väl gosa med lillen, tjöta med Emelie, akta mig för jockes svettiga fötter, förtära mammas kalasmat, ta en promenix och sen sova tidigt så jag är laddat för sista arbetsdagen den här sommaren! I alla fall för det här sommarlovet, sen hoppas jag ju på att telefonen går varm från poolen resten av året!
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0