Munblåsor - Aftamed

Är bland det värsta som finns.
Fick en för ett par dagar sen, gan den ingen större notis, tänkte att det var en liten jäkel som skulle försvinna över en dag. Men icke.
Fick mig en trevlig överraskning när jag körde över den med tandborsten i morse och den typ, exploderade och lämnade en stor fet krater efter sig. Gör så galet ont.
 
Men gick efter rådfrågning på apoteket, köpte en gel, Aftamed, bedövar och påskyndar läkningen! 95:-, lite dyrt men helt klart värt det! Blev mycket bättre, fortfarande lite ont men nu kan jag ,...andas i alla fall! Alltid en fördel.
 
HUR GÖTT?! Ja, ni ser ju vart det mörkröda börjar och slutar...och den vita kratern i mitten. Äcklets mittpunkt. Rätt i skarven ock, så skööön!
 
 
Min räddning ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0