Maybe together we can get somewhere

Gött, en dag kvar tills det är fredag, like!
 
Får skjuts av amanda och henne bf till skolan, också like!
 
Har bara tre lektioner idag, think I'll make it.
Sen ska jag hem, ut och gå, göra ingenting, sova.
Ska ta vara på den här veckan som förhoppningsvis blir utan läxor. Lär ju vara den enda fram tills nästa sommar då menar jag. Kul.
 
En vecka kvar tills praktik, skall spendera september på Iva - intensivvårdsavdelningen...låter mer spännande än vad det egentligen är tror jag. Hade hellre varit på sår eller hjärtmedicin eller något, men men, kan säkert bli bra det här med!
 
Nä ska väl försöka peta i mig lite frukost och släppa ut katten, hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0