Kärlek slutar alltid med bråk

Var på femtioårskalas för pappa igår! Trevligt att träffa "lilla" släkten igen.
Men innan det var jag och Elin och myste med den lilla godingen! Åh så kär, åh så fin han är! Folk börjar redan bli trötta på att jag ska visa bilder hela tiden "det ser ut som vilket bebis som helst?" men någon liten själ där ute borde väl förstå att det är stort för mig, för mig är han ju inte vilket  barn som helst...heheheh gosi.
 
Senare på kvällen blev det bestämt i sista minuten att jo, det får nog fan bli en utgång ikväll igen! Så jag och Lisa sprang bort till Sara för en snabb förfest innan det blev husaren än en gång!
Var väl kul till en början men när det blir så mycket folk att man inte kan ta sig från A till B så är det bara obehagligt, hua.
Tog mig ut med nöd och näppe, tog en promenad, hörde någon vråla efter "sandahlen och amanda" på kebabhouse uteservering, lycka <3
Hängde där med de däringa roliga människorna..och amanda...heheh,...en timme innan vi tog partybilen hem!

Nu inväntar jag brorssonen igen, senare ska jag med emma till sommarland!
HEJ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0