Jobb, kärlek och städ

Varit en rolig arbetsdag, det mesta hänger verkligen på vilka man jobbar med! var lite orolig i början av andra perioden att denna skulle bli förjävlig men har ordnat upp sig fint tycker jag!
 
Efter en dag av övertid trallade jag bort till Jocke och Emelie, tänkte bara hänga där tills bussen gick, en sisådär tjugo minuter, men sen öppnade sig himlen. Så bestämde mig för att åka med mor hem.
Två trötta föräldrar fick inte en trött skrikbebis att sova, han lugnade sig lite och fick komma till faster Anna, tio minuter senare sov han så fint. Han sov ikapp med mor och far som somnade i varsitt hörne, och där satt jag i två timmar och en halv timme med den sötaste lilla ungen i hela världen! Inte mig emot.
 
Har storstädat rummet nu, var mer än välbehövligt! Dammat, dammsugit och svabbat golv, fan så duktig eller!?
Nerkrupen, nyduschad med en skål vindruvor tänker jag nu överlämna mit till Jims värld och lite sömn.
 
-Fasters lilla goding!
-Trött men duktig fader tar ut välförtjänt sömn,
Mannen i mitt liv för tillfället, lille gosegossen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

åhhh så fin.

Svar: Jeetteefiin!
Anna None

2012-08-08 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0