Jag hoppas, jag drömmer

att marken du går på går sönder.
 

Började ju som tidigare nämnt dagen med massage, så jäkla gött! Var tyvärr rätt kallt så låg där och huttra, men Amanda gjorde ett bra jobb och jag tror nästan jag slumrade till lite av och från.

Hade en skön håltimma på två och en halv timme så jag och Amandan lunchade på spice 'n rice i stan! Kycklingspett med ris och jordnötssås, mums! Dem hade sjukaste salladsbuffén också, aldrig sett en så fräsch bar haha
 
Shoppade naturligtvis också, vad tror ni om mig? Hittade en asfånig t-shirt, men den var skön och ja, jag gillade den så varför inte? Hittade ett par byxor också, men dem ska mammi betala hihi ♥ Så ska in och hämta dem i morgon! Plockade även upp min piercing på eightzero inne på evolver, wii!
 
Slutade tidigare idag också, så tog en glass på stan med Bylund, Amanda och Mattias, i solen bland getingarna, fint!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0