Ja jag vet att hon är söt men håll tillbaka

Har förmodligen världens fulaste passbild nu, men gubben i luckan tyckte inte det var någon idé att låta mig ta om tydligen. Men det är lugnt, ska ju bara ha det i typ...fem år framöver? 
 
Lunchade med Amanda och Anton på eurobaguette, kebabtallrik, omnom
 
Mötte upp Emma för ett par timmar på stan! Hittade ett par jeans och en tröja, köpte även en ny rouge/puder/foundation-borste, tror jag får använda den som vad jag vill faktiskt!
Emma hittade även hon ett par jeans och ett par stensnygga skor. Är som vi sa, vi har shoppingtur när vi går ihop!
Vi avslutade med en fika på rådhusets uteservering med alla getingar, gott. Amanda och Lisa gjorde oss sällskap framåt slutklämmen sådär!
 
När jag kommit hem kom strax mamma, bror emelie och gabriel hit, så har gosat med min favorit hela dagen! Han växer så det knakar, blivit en liten tjockis! Han är så söt att jag avlider lite, lilla godingen, kan sitta och titta på honom hela dagarna!
 
NU får det vara sluthandlat haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0