I've been everywhere, man looking for you babe

Ojojoj idag har jag varit produktiv, bäst jag varvar ner nu så inte all överskottsenergi går åt! Lär behöva den i morgon.
 
Jobbade till två som sagt, sjukt seg dag, seg, trött, skallevärk, the list goes on. Hua.
Men när jag äntligen slog upp käpplunda gärdes portar släppte det! Tog en sväng på stan, hittade en skinnjacka, FINALLY!? Ska försöka anamma en, aldrig tyckt att jag passar i det, men nu låg den där, en kvar, bra storlek, en. Ödet.
Så nu ligger den i påsen på sängen här i alla fall, och pengaångesten ligger och gnider sig i min plånbok!
 
Efter shopping hade jag körlektion, haft uppehåll i två veckor men det gick bra ändå! Körde med Daniel, ojoj vad bra han va! Och nu har jag lärt mig att backa, mardrömsmomentet var inte alls så svårt och jobbigt som jag tänkt mig. Gick faktiskt bra! Firade det med ännu ett varv på stan, hittade ett par byxor...spräckte ju mitt enda svarta par i lysekil...oopsie?
 
Tog en promenad på hemvägen, och nu har jag städat, diskat och tvättat, fattar ni hur produktiv jag är idag?!
 
Tja, nog med det! Äta, duscha sen somna till Jims värld igen, life.
 
Omg I'm so cool, kan gå runt i den här hemma och sjunga cool rider för mig själv, asball
Lämna tillbaka eller behålla? hmmmm det är frågan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0