In my head

Eftersom dom ställt in ännu fler bussar hem nu så trallade jag runt med amanda en stund efter skolan!
Gick ner till evolver och kolla nya smycken. Beställde ett då dem inte riktigt hade vad jag leta efter! Så Detta fina ankare är mitt nästa onsdag troligtvis!
När vi ändå pratar ankare så har jag nog bestämt mig för vad min första tatuering ska bli! Just precis, ett ankare!
Har växt upp på kusten, med att åka båt, älskar det, min största idol är min farfar som är den bästa sjömannen i mina ögon! Perfekt! Är ju jäkligt snyggt också heheh
 
Suttit och kikat på massa tatueringar halva kvällen, så sugen nu! Tror nog allt det blir en i höst!
Jag har använt mig av min kreativa sida och målat upp vart den ska sitta, storleken och modellen är det enda som stämmer här då eftersom...jag inte kan rita helt enkelt? IIIhp!
 
Lite andra som jag kikade på som jag tyckte var snygga och fina!
den under här, fast liksom..bara ett ankare...om ni kan föreställa er..
Den här är så bedårande så det är inte sant, en sån kan jag tänka mig på andra handleden hehehe
 
Nä, ska sova en aning nu tror jag! Night!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0