I wanna dance, and love, and dance again

Började naturligtvis spöregna mitt i min pw i förmiddags, men var mest skönt att det svalkade lite!
Har varit så pass duktig att jag städat också, dra mig baklänges och lite åt sidan!
 
Ska ut och köra en sväng lite senare, behöver träna lite innan jag ska till körskolan i morgon, hehe inte körs så mycket hemma alls det sista, inte bra, inte bra!
Men först ska jag ut och trampa någon timme till! Lika bra att trötta ut kroppen till max så den somnar sött tidigt ikväll! I morgon är det dags för skola igen, enda frågan är ju VEM VILL GÅ I ETTAN NU?!
 
Tredje och sista året på gymnasiet, känns galet, ska bli roligt!
Hej!
 
Städa, gå och köra, vad dagen bestått och skall bestå av!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0