I like the flowers, smelling in my nose, nosie nosie nose nose nose

Vilken kanonlördag det var igår! oj oj oj ni anar inte vad bra den var!
 
Lämnade huset halv åtta på morgonen, exakt naturligtvis, och drog till Ullared med mamma, Patrik och Anders! Vi hade en trevlig familjedag med god mat och massa, massa fynd! Jag fick med mig en hel kasse hem, hehe
Köpt nya träningskläder och massa grejer till mobilen, hur bra som helst!
 
När vi sen kom hem kastade jag mig handlöst och hejdlöst in i duschen och en halvtimma senare kom Lisa men partybilen och plockade upp mig! Vi gjorde oss i ordning och käka hos henne, stressade som vanligt, alltid i sista minuten och sen hämtade våra vännor upp oss. Förfestade hos någon av deras kompis, med fler folk jag inte känner, alltid kul med nytt folk blandat med gamla stjärnor!
 
Blev tillsist en kväll på pitchers, som var mot förväntan! Vakten var supertrevlig och det var en så lätt och glad stämning på pitchers jämfört med husaren, där det bara är desperat och fylleslag allt ihop, nä, två tummar för pitchers!
 
Åkte med bussen hem halv tre, nöjd och glad med både min första riktiga lediga dag på hela sommaren och med själva livet, kände mig som dagens poet när jag trallade hem längs vägen mitt i natten och sjöng högt för mig själv för att hålla mig sällskap i mörkret!
 
Avslutar detta inlägg med lite bilder från kalaset! Mer bilder finns, men inte på min kamera desvärre, synd!
 
Längtat efter den där heeeela sommaren, kändes som en bit av himlen i munnen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0