Du är glad, det har jag sett nu på din statusrad

Slut på ledigheten, back to normal, bara att börja tagga 11 dagar kvar till helg! Roligt.
Har spenderat förmiddagen med att förbereda veckans matlådor, så är det ur vägen!
 
Hatar att jag börjar klockan fyra och att bussen går kvart i två, come oooon!? Ska försöka få kontakt med Lisan och se om hon orkar med mig en stund, kan inte gå på stan mer, är snorfattig! NOG ANNA!
 
Ja ne, får väl börja klä på den stackars kroppen... kom precis på att jag har tvätt i maskinen sen igår....fuck, mina arbetskläder bl.a....keeeewk får väl rota igenom garderoben efter något gammalt att dra över mig under de stackars arbetstimmarna då!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0