Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp

Vad har vi bidragit med idag då gott folk?
Inte mycket.
Jag gjorde en ugnsomelett med svampstuvning, är ungefär så mycket jag orkat lägga ned energi på!
 
Om nån timma kommer Amanda hit med chips och skräckfilmer! Det är så vi ska spendera denna afton var det tänkt! Skönt.
 
Verkar som Annah övergav mig i renoveringsprojektet så jag valde en mall som redan fanns, men blev ju ganska bra det med!
Ja nä, är väl lika bra att slänga på sig lite kläder, Amanda blir ju så grinig när jag är halvnaken när hon kommer hit!
Hej!
 
 
Jag har vart kär men där jag är finns inget hjärta att ge bort
Jag saknar  ord, jag saknar tankar dom jag har är gamla
Användna på mörka platser som jag  hellre glömmer än har kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0