Dan före dopparedan

I morgon börjar skolan, gud vad roligt vi ska ha!!! Eller?
Man kan ju välja att hänga med alla och supa i boulogner, göra bort sig totalt, bli hemskickad, och sen komma tillbaka till skolan för att sedan går där i ett år och känna sig dum medans alla ettor och tvåor suckar åt hur löjlig man är, MEN jag tror jag skipper den biten faktiskt! Känner hellre för att gå dit, få dagen gjord, gå hem.
Men i vår kan dom få tycka att vi är löjliga.
 
Nu ska jag äta lite frukost och sedan ta en lång morgonpromenad! Behöver nog städa mitt stackars rum en aning sen också.
 
Ja juste, mitt pisschema för den här terminen:
 
Någon sadistisk jävel som pillat ihop skiten tror jag. Vem lägger tre håltimmar i veckan? Och en på över fyra timmar?! Jaja, får väl göra det bästa av de långa timmarna då jag inte kommer hem!
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0