Dan före dan före dopparedan

typ, nästan. Sista söndagen innan skolan börjar igen. Känns förjävligt.
 
Tog en springrunda och en promenad tidigare idag, sen hörde william av sig och sa att det var bio-time igen! Så han och bo plockade upp mig vid åtta tiden för lite lincoln klockan nio! Jag tyckte den var riktigt bra! precis i min smak. Lite väl dåliga effekter ibland kanske men det skratta vi mest åt!
¨Lite näsblod, missförstånd och ballongmaskiner på mcDonalds senare tog vi oss hemåt igen! Rullade väl in strax efter tolv, lagom såhär på söndagskvisten. Vi planerar även en kräftskiva, stay updated!
 
Men är fint att se att söndagsångesten är tillbaka i alla fall, trots att jag är ledig i morgon, det är ju skönt då vet vi att allt är som det ska! Ha det fint, night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0