And your arm felt nice wrapped 'round my shoulder

Fyfan för att vakna upp måndag morgon i vetskapen om att det är kallt utanför sängen och ännu kallare ute. Fy.
Hade fallet nu varit så att det hade varit tillräckligt kallt för mössa och varma skor som jag prata om sist hade det varit okej. Men, så är naturligtvis inte fallet!
 
Vet inte vad jag är vaken så tidigt för heller, alla mina grejer är hos Lisa, så kan ändå inte göra mer än att klä på mig!
 
Tog tillfälle i akt och betalade mina räkningar och lån av mamma, nu har jag bara 400 spänn för resväskan som jag ska föra över till Anders, sen är lönen bara min. Min min min min!
Visserligen satt undan 9k så blir inte jättemycket över. Men något litet fint ska jag nog kunna hitta till mig själv med Emma lite senare hehe
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0