Aldrig mer

övningsköra hemma...:)
Att få kommentaren "det här är bara bullshit, lika bra du skiter i att köra" kort och gott, får en inte direkt astaggad på det här med att fortsätta! Kan även inflika att jag blinkade innan jag tittade i spegeln, missade inget av det, gjorde det bara i fel ordning. Och vi avslutade även våran lilla resa med ett sista uppmuntrande samtal "idag gjorde du två rätt. Vi kom fram och du parkerade bra. Allt där emellan var kass"
Resten var inte ens kass. Tänker nog hålla mig till körskolan i fortsättningen, struntar i om det tar längre tid.
Fy.
"jag klankar inte ner på dig, försöker bara pränta in det i huvudet på dig"
Det funkade ju! "lika bra du skiter i att köra" och "allt där emellan var kass" är inpräntat, lär förmodligen blinka innan jag kollar spegeln fler gånger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0